مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 05:162020-05-04سياسي

مثبت کرونا| مردمانی که از دل کرونا زیبایی خلق کردند+عکس و فیلم


با توجه به اینکه کرونا ویروس برای همه موضوعی ناپسند بود، اما از طرفی نیز افرادی در این بین پیدا شدند تا از دل این بحبوحه زیبایی هایی را بیرون بکشند.

-   گفتنی است این پویش پیش از رزمایش کمک مومنانه به راه افتاد و با دستور رهبر انقلاب مبنی بر ایجاد رزمایش کمک مومنانه پتانسیل و برآیند این دو تجمیع شد تا کمک ها قوت بگیرد.

نبی پو ادامه داد: از این رو با اعلام پویش توسط امام جمعه ایلام و مطرح کردن آن با موسسات خیریه، هیات مذهبی، ائمه جمعه، ائمه جماعت مساجد، خیرین، معتمدین محلی و بعضی از مسوولین مرتبط، هم اندیشی لازم به عمل آمد و خوشبختانه با استقبال خوبی مواجه شد.

سپس موضوع پویش توسط امام جمعه به عموم مردم اعلام شد و با تمام پتانسیل به کمک آسیب دیدگان رفتیم.

با تمام قوا پای کار نیازمندان هستیم در ادامه احمد صمدانی مسوول قرارگاه جهادی حضرت مهدی(عج) در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: قرارگاه جهادی حضرت مهدی(عج) یک قرارگاه مستقل و تشکل مردمی هست که توسط جوانان جهادی مومن و انقلابی و با حمایت های خیرین بزرگوار و سازمان بسیج سازندگی اداره می شود.

وی با اشاره به اینکه در ایام اوج شیوع کرونا فعالیت های این موسسه نیز زیاد شده است، افزود: در واقع نیت نخست ما این است که هر انسانی برابر احساس فردی خود باید دستگیر هم نوع خود باشد در رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مثبت کرونا| مردمانی که از دل کرونا زیبایی خلق کردند+عکس و فیلم

مثبت کرونا| مردمانی که از دل کرونا زیبایی خلق کردند+عکس و فیلم